Monday, November 21, 2011


Banyak perkara yg kita x dpt paksa hati kita untuk menerima sesuatu
jika dipaksa makin parah kondusi sekeping hati itu
lebih parah lagi hati tidak dpt berfungsi seperti biasa
hanya akal yg waras dpt memberi nasihat kpd hati 
apa sebenarnya yg harus dilakukan

jika hati dan akal lumpuh bersama
akhirnya diri merana
penyesalan tanpa pengakhiran 
akan terus dan terus belalu tanpa henti
lantas penyesalan itu memakan diri



Wahai lelaki,

cukuplah kau seksa jiwa raga perasaan dan naluri hati ini
jawapan kepada persoalan kamu tetaplah TIDAK
TIDAK akan ku terima CINTA dan SAYANG-mu itu
walaupun bertahun kau tunggu aku
walaupun bertahun kau merayu
JAWAPAN kepada persoalan-mu itu tetaplah TIDAK

jadi
tolonglah terima kenyataan
tolonglah paham
tolonglah beri kerjasama

jangan terus berharap
jangan terus memaksa AKU untuk menerima CINTA dan SAYANG kamu itu
jangan terus menerus menunggu aku
menunggu jawapan daripada aku
kerana jawapan aku tetap TIDAK



Bad,

tolonglah STOP !!!






condusi : pening kepala + serabut fikiran + sesak hati + bingung + tension
arggghhhhh xpernah kepala serabut mcm ni !!!!




No comments:

Post a Comment