Thursday, November 15, 2012

Kerja Aku Sekarang Cukup Membunuh

Gila
Bos gila
Aku pn ikut gila
Sekeliling aku semua gila
yg baca post aku ni pn bakal gila
Eh Eh xde xde xgila okay?

kekeke x psl2 xada orang nk baca blog aku yg kiut lg miut ni ha..




Hari ini, aku stress. Eh bkn hari ni la,,, sepanjang aku outstation kje kt KL ni, sumpah nk cite yg aku sgtlah stress.. kerja aku ckup stress. stress lg m'stress kn okay? hanya aku je phm betapa horror nya keadaan aku kt KL ni b'hadapan dgn kerja

  • Handle meeting sorang2
  • Handle user sorang2
  • Orang sedap cuti aku pakai cantik2 cun2 siap b'jubah semua, masuk office, jumpa client.
  • Duduk rumah, bukak mailbox, b'deret emel drpd bos. assign tugas tula nila. minta hantar kerja la apa la
Sapa yg nak ganti aku ni? cuba angkat tgn boley? huh! 

aku meluat meluat meluat.

ni mmg tahap kesabaran aku dh melampaui batas2 pergaulan ni ha.. yea, mmg aku x chantek kadang2, mmg x bijak selalu.. attend exam 3 kali pn gagal x lulus2.. tapi knp semua nk serah kat aku?? eh bkn aku je la yg terima nasib mcm ni. tudia haaa teammates aku kt office tu, programmer tu lg. lg dasat tempias yg bos aku lontarkan. HUH! nasib kami mmg mcm ni




Most family member aku suggest cari kerja lain.. why? eh xyah ckp sbb kot. please refer cite kt atas.. dorang risau aku xde life nanti.. boyfren? eh! mmg xdela. reason? ntah, tkot xdpt bg commitment kot. dh 25 jam kerja kerja kerja kerja kn? 

Eh, nk stop menulis bley? nk sambung buat kerja, esok ada meeting lg. GRRRRRRRRrr! aku nk bhenti kerja la wei !!!!


Bila stress tengok ... Jonghyun !


Ah! handsome (:



No comments:

Post a Comment