Tuesday, June 3, 2014

[SOLEMNIZATION eQa & MJ] Part 2 - Aku Terima Nikah, Saya Isteri Kepada Mohd Zulkifli


Entry sebelum ni eqa share pasal persiapan menanti detik keramat. Entry kali ni eqa share saat-saat eqa diijabkabulkan. Perasaan berdebar xdpt nak dibayang. Terlampaulah berdebarnya saat bangun pagi pd jumaat tu sampailah masa MJ melafazkan "Aku Terima Nikah"

Jumaat, 2 - Siang
Keluarga bakal mertua bertolak drpd terengganu pukul 8:30 pagi.. Jauh sungguh perjalanan. Approximately 8 jam perjalanan. Saat tu eqa dh x tenterammm langsung. Padahal majlis akad nikah mlm, lepas isyak. Tapi entahlah. berdebar x sudah. hahaha

Jumaat, 2 - Malam
Jeng, jeng jeng.. Masanya tibaaa.. Time ni dh x rasa apa dahhh.. huhuhu. Kalau kne tumbuk kt pipi pon dh x rasa apa. hehehe. Kak Lily sampai pukul 8:00. ready nk solekkan eqa. eqa solat siap-siap. eqa xmo bebel banyak-banyak, eqa share picture je ye. Alhamdulilah, kami selamat diijabkabulkan dgn hanya sekali lafaz.

"Saya adalah isteri kepada Mohd Zulkifli B. Jalir yg sah"




















Dikesempatan ini, terima kasih kepada semua rakan-rakan yg sudi dtg memeriahkan majlis pernikahan saya. Credit to - Deqnie, Kak Ayu, Fiza, Kucak, Roy & Tunang, Poji, Azira.


No comments:

Post a Comment