Friday, April 22, 2011

cikaro makan free! DAMN




Pada satu malam yg sepi..eqa capai handset eqa..jenama -> [dirahsiakan]

eqa start



" Hi cikaro! sedap pakai barang aku yg ko xbayar dh masuk 3 bulan ni? apa rasa? last warning dari aku. hari isnin depan aku dtg bilik ko. aku nak amik barang aku tu balik. ko xbayar pun xpa la! janji ko pulang balik barang aq tuh! kalau time aku dtg ko x bukak pintu jugak, aku terus start kereta [jenama dirahsiakan untuk mengelakkan RIAK] aku pergi lodge police report. ada paham?"



2 minit kemudian...


baby baby baby..oh like baby..baby baby..no~like baby..baby..baby..oh~~



eqa terus


from cikaro : "Oh ok.tapi hari isnin aq [cikaro] xbalik lagi.hari selasa baru aq balik JB.tp xpa nanti aq mintak tlg kawan aq bg barang tu kt ko yea."


=.='


Selama ni dekat 2 bulan kot eqa call & SMS si cikaro ni..tp xpernah nk dpt. ada la minggu lepas dia balas la SMS eqa.tu pun lepas eqa GERTAK 'balak' dia..eqa cerita semua benda yg cikaro tu buat kt eqa. kalau x..HARAM dia x SMS or angkat call eqa.asyik larikan diri memanjang!

TETAPI

Hari ini..dengan AYAT yang bertulis "ko xbayar pun xpa la. janji ko pulang je barang aq" perggh terus kata "Oh.ok." huhuhu bala..bala..actually bukan x ikhlas.cuma akhirnya terbukti sebenarnya ini semua trick dia nk pakai barang eqa secara percuma lagi sejak awal. sebab tu cikaro tu buat HAL dengan eqa! DAMN! terima kasih yea cikaro! ko buat "JAMBAN" dengan aq! paham x jamban? actually eqa nk ckp benda dlm jamban tuh! tp xpe la..jamban & muka cikaro tu pun lebih kurang je. kira serasi sgt gelaran tuh! <- NAh! amik ko!


Dalam hati eqa ni rasa begitu



Rasa macam nak



Tapi benda dh jadikan?


jadi eqa sedapkan


supaya



sebab







kata2 akhir buat cikaro : Itu antara engkau dengan TUHAN.


-sekian-

No comments:

Post a Comment