Wednesday, April 27, 2011

Hentam je

*
*
*
*
*
*
eqa xada idea nk update entry
*
*
*
*
*
just to inform eqa sakit perut whole day ni!



*
*
*
*
Arghhhh!

sakit sangat

sapa kt sini yang sanggup tukar perut dengan eqa?
*
*
*
*
Sila angkat tangan mcm usop wilcha SEKARANG!
*
*
*
kat office asyik baring je
lepas tu bos2 asyik tegor je
*
*
*
*
BOS A : "Kenapa ni? sakit ke? nak MC?"
*
*
BOS B : "Kau kenapa? mcm orang baru bangun tidur je. kalau sakit pergi la BALIK. rehat"
*
*
BOS C : "Eh..eh..yg ni kenapa ni? sakit ke? kalau sakit bagitau la..nak pergi klinik?"
*
*
*
*
eqa jawab
"xapa..saya sakit sikit je..saya ok lagi..saya x larat nk drive balik rumah..saya xmau MC. kerja saya banyak (just nk mention kt dorg yg eqa ni budak praktikal je kot tp bg kerja MELAMBAK! sampai nk cecah gunung kinabalu tu)"

huhuhu

Even dorang bagi kerja banyak GILA kt office minggu ni..tp eqa still nak say thanks so much sebab ada sifat caring t'hadap pekerja or dalam kata lain sangat jaga kebajikan pekerja mereka..:)


balik ni nak tido

Eh~

xboleh tidur awal la..

sebab malam ni ada





***mood : sakit perempuan



No comments:

Post a Comment