Thursday, May 12, 2011

Akanku kotakan janji mencintaimu sehingga hari ini






Ada kalanya kita harus berhenti mencintai seseorang...Bukan kerana orang itu berhenti mencintai kita...tetapi kita menyedari bahawa orang yang kita cintai merasa lebih bahagia apabila bersama orang lain


Kadangkala kita tidak menghargai orang yang mencintai kita sepenuh hati..sehingga kita kehilangannya..
Pada saat itu, tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi


Begitu hidup ini..tiada yang abadi..yang patah tumbuh..yang hilang berganti...
Kau telah jauh..jauh dariku...tiada ruang di hati buatmu..
Namun harus..aku akui..ada ketika..di minda kau menjelma kembali




Adakah aku punyai waktu untuk mencintai orang yang aku sayang jika maut terlebih dahulu memanggilku..
aku berharap aku punyai peluang untuk mencintaimu semula walaupun cintaku tidak berbalas..aku pasrah..aku redha..kerana kamu memilih untuk bersama dengan orang lain. Namun aku yakin..aku mampu mengharungi hidup ini tanpamu di sisi


1 comment: