Wednesday, March 21, 2012

In My HEART still have LJY until now

4/9/10
perit untuk ditelan
sulit untuk dilalui
sukar untuk dilupakan

9/9/08
satu tarikh yg xbisa dipadam dlm ingatan
satu tarikh yg mengukir 1000 satu senyuman

12/10
xterlepas drpd ingatan
xbisa dipadam dan diabaikan
walaupun mulut b'kata benci
hati b'kata sebaliknya

3/1
tarikh paling bermakna
tarikh yg mjadi satu penantian
kepada suatu benda yg x pasti
dan x kan mungkin akan terjadi
2 tahun berturut beliau melupakan tarikh tersebut
2 tahun berturut setia menunggu kata-kata ucapan drpd pihak beliau
namun hampa




sampai bila?
sampai bila?
sampai bila?

jujur, aku x mampu melupakan beliau . walau 1000 satu cara aku lakukan, semuanya adalah satu kegagalan . 

aku masih mahu pertahankan cinta, rindu aku padanya
x bisa untuk menerima insan lain dlm hati
kerana itu janji aku padanya dahulu
hanya dia yg aku cinta
hanya dia yg aku syg
ya
dulu memang aku tipu
aku hipokrit
sebab x blaku jujur pd hati aku sendiri
knp dia mudah melupakan segalanya?
kenapa?

aku sakit kerana kau
kerana aku x bisa lupakan kau
setiap saat, minit kenangan itu menghantui
walaupun
semua kenangan telah ku buang
tapi aku lupa
kenangan di hati tidak mungkin terhapus






semoga awak bahagia b'sama pilihan hati awak
sy pasrah walaupun perit untuk sy telan
kerana itu pilihan awak
dan tuhan x membenarkan kita untuk terus bersama
tp sy janji
sy akan syg awak sampai bila-bila
itu janji sy pada awak
walaupun hati sy sakit, 
penat,
letih



No comments:

Post a Comment