Sunday, March 25, 2012

Cinta dan Benci =) or =( or :'( ?

Bagaimana cara membuatmu bahagia - inilah cara yang aku pilih, lepaskan kau pergi
Nyaris ku menyerah jalani semua - aku hampir give up dengan hidup, seakan mahu bunuh diri
T'lah berbagai kata ku ungkap percuma - multiple times aku ckp masih syg pd beliau, but no response
Agar kau percaya cintaku berharga - tetapi beliau fikir itu semua dusta belaka
Tak kuat ku menahanmu - xsanggup rasa dihina dan diabaikan
Mempertahankan cintaku - until now aku x terima sapa-sapa pun jd mengganti beliau ,
Namun kau begitu saja - beliau ignore
Tak pernah merindu


Sungguh aku tak bisa - xsanggup nk tempuh lagi
Sampai kapan pun tak bisa membenci dirimu - even mulut aku multiple times per day ckp benci beliau tp sebenarnya aku tipu . x mampu membenci beliau
Sesunguhnya aku tak mampu - sampai sekarang masih x mampu
Sulit untuk ku bisa - memaksa melupakan dan membenci beliau
Sangat sulit ku tak bisa - namun berlaku sebaliknya
Memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa - cuba untuk kenalpasti samada aku masih rindu atau sudah membenci


Apa kau mengerti ku sedih sendiri - taw ke keadaan aku sebenarnya ?
Tanpa ada kamu ku merasa sepi - sunyi
T'lah lama ku menantimu - taw, kalau aku menanti sampai kapan pun, beliau dan aku tetap xkan bersatu
Diam sendiri menunggu - merindui beliau tanpa beliau taw n mengerti apa sebenar yg berlaku
Setengah hati mencinta - separuh hati masih untuknya
Ku sakit karenamu - sakit, sungguh sakit



No comments:

Post a Comment