Monday, April 9, 2012

Mimpi akan Beliau

I'm sending a pillow of thoughts to create wonderful dreams,
A blanket of care to comfort you all night & 
Prayer to protect until morning.
Gnite - from him 28/03/2012



sebaris ayat kau berikan, mengukir sejuta senyuman di hati
sedetik saat kau teringat namaku, mengukir sejuta tahun kebahagiaan di hati
terima kasih 


--------------------------------------##-------------------------------------

mimpi akan beliau.
serius,
rindukan beliau,
tersangat rindukan beliau
walaupun 1000 senyuman terukir diluaran,
namun xbisa mengubati kelukaan & kesedihan di dalam hati ..


beliau,,,
sentiasa ingt beliau
sentiasa rindu beliau
walaupun taw, beliau milik org lain
walaupun taw, mama selalu b'pesan
memaksa melupakan beliau & buang beliau dlm hati

kata-kata mama:
"kalau benar masih sygkan mama, tolong lupakan beliau"


apa yg harus aku pilih?
pastinya berkata pada mama,
"ya, sy dh lupakan beliau. x ingt pada beliau"


kerana apa menipu mama?
kerana mama yg melahirkan aku
perlukah beliau tahu penderitaan yg aku alami?
xperlu
kerana itu kisah silam kami
biar aku yg menanggungnya
aku rela biarkan beliau bahagia
bahagia sampai melupakan aku

knp rumit?
knp perlu terbit rasa syg itu pd mulanya?
knp?
aku terima
aku pasrah
kalau itu yg telah tertulis

beliau, 
cadbury chocolate,
teddy,
mashimaro,
hanger phone,
couple ring,
cs,
mcd,
jusco tebrau
and such
make me sick
make me damn miss
miss u

--------------------------------------##-------------------------------------

pernah terlihat,
gambar mereka bersama
bahagia
masing-masing gembira
tahniah
akhirnya kamu menemui kebahagiaan sebenar
SHE can give everything that i could not give to you

=)



 -Me, He & She-

talk to myself:
never mind, just continue your living, 
try to forget the past even it hard 
try to forgive yourself even you can't
try to believe the destiny tht had been written to you
HE, deserve to get BETTER than you
and YOU, deserve to get BETTER than HIM 
EVERYTHING happened 
have a story behind it
it take so long to figure out
but ONE DAY you may find it


eqa, HWAITING !!




mood - sambil taip sambil kesat² air mata, sedih  
(;_・)





1 comment:

  1. fighting! dah lma x bc blog eqa. sbb dah lma x bkk blog sndri. heee ;) chill!

    ReplyDelete