Tuesday, March 29, 2011

suka yg mana satu? eqa gemok ke eqa kurus?

Salam :)

Hari ini eqa xmau bebel banyak2...SEBAB eqa terlampau GEMBIRA..nak taw sebab apa? sebab ni..


Hehe dulu semua orang ckp

pertama :
"eqa,, semangatnye(gemok) ko sekarang....."

kedua :
"eqa,,jagalah badan tu sikit..dh xada pinggang dah tu..engkau tu masih anak dara..badan tu dah mcm BINI (isteri) orang" T_T oh sungguh menyakitkan TELINGA

ketiga :
"kau makan apa eqa? sampai boleh gemuk mcm ni?"

Pergghh panas sehh TELINGA..OLEH itu..eqa dengan b'SEMANGATnya cuba BANGKIT untuk buktikan pada semua eqa boleh KURUS! hahahaha see the result~ :) syukur Alhamdulillah


KURUS kn? hehehe Alhamdulillah berkat usaha selama 2 bulan...turun 7 KG dalam masa kurang 2 bulan :) RAHSIA? nak ke? Ok...eqa kongsi dengan semua..Sila ambil pen & kertas yea..hahahaha

menu breakfast :
2 keping ROTI GANDUM PENUH + 1 biji telur separuh masak

menu lunch :
seGENGGAM nasi + lebihkan sayur + ikan @ ayam (bahagian kepak dan peha sahaja...bahagian dada JGN)

menu dinner :
eqa makan LAUK sahaja..NO RICE :)

dan setiap hari eqa akan minum ->

eqa akan pastikan eqa minum 2 LITER air setiap hari(2 liter teh herbalife)..BUT my cousin yg jual HERBALIFE ni suruh ambil 4 LITER...tp eqa x larat la..Ok la tu 2 liter daripada cuma amik 2 gelas air je sblm ni ^_________^

JOM la kita sama-sama amalkan HIDUP yg sihat :)

-sama SIHAT sama CANTIK-
-CANTIK-
-MENATIK-
-TERTARIK-
KU
-MEMANG-
-DA BOMB-
^_____________^v

2 comments:

  1. wah penuh semangat.. eqa sgt kurussss!! jeles... :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..alhamdulillah~ ada usaha x ke mana :)

    ReplyDelete