Wednesday, June 8, 2011

9 bulan 4 hari




4 September 2010
4 Oktober 2010
4 November 2010
4 December 2010
4 Januari 2011
4 Februari 2011
4 Mac 2011
4 April 2011
4 Mei 2011
4 Jun 2011

total : termasuk hari ini bersamaan dgn 9 bulan 4 hari



eqa single !!!


rindu nak bercouple



tapi x perlu kot



sebab masih rindukan yg lama


hehehe



haiii apa la nasib badan.. tunggu punya tunggu x sorang pun masuk line..nk mencari? ahh malas lah..biar ia datang sendiri.. jawapan paling standard ---> belum tiba masanya :) TAPI

ada kwn eqa tu sampai bingung nk buat keputusan.. ramai sgt minat kt dia..yela org cantik~ tp dia ckp dgn eqa yg dia ni x cntik pon..dh la gemok..muka byk jerawat.. hurmm dh tu org semua tkejar-kejar kt dia smpai BF dia pun kne buatan orang tu pe cite ea~ xphm~~~ hehe TAPI

cemburu jugak tgok kwn2 lain~ dorang keluar mkn dgn BF~ tengok wayang~ jalan2~ SMS~ b'gayut tiap-tiap malam~ waaa rindu la~ TAPI


eqa xmau pikir~ sebab eqa muda lagi~ biarlah orang lain nk bcinta ke apa~ eqa akan terus menghitung hari~ detik demi detik~ target nak single 3 tahun! :)






mood ---> entah apa2



2 comments:

  1. yeah..single lagi best..
    just enjoy hidup single kan
    ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe BEST sgt~
    tapi sunyi sikit. heeee~

    ReplyDelete